Friday, May 16, 2008

Polemika o levici, Miloševiću i nacionalizmu (5)


"Kad porastem biću policajac"


Gospodin Mario Kalik po drugi put piše komentar na moj tekst. Kako je već u prvom tekstu naveo da zna koja sam godina studija, da prati i da čita sve što sam do sada objavio, da zna čak ko je moj guru, pa na kraju i da zna šta ja hoću još bolje nego što ja sam to znam, a kako sam gospodina Kalika upoznao pre nekog vremena i to onako usput, upisao sam u internet pretraživač njegovo ime, kako bih video o kome se zapravo radi, ko je to koga ja ne poznajem, a ko mene zna toliko dobro. Naišao sam na poduži niz rezultata, i svi su bili linkovi za polemike. I to polemike, gde neko napiše šta misli da treba da bude kazano javno, a onda gospodin Kalik na to odgovara krajnje neprijatnim tonom, piše dugačke pasuse, u kojima nema reda i smisla, te u kojima se opsesivno ponavljaju iste stvari, kao da misli da će nekoga da ubedi u nešto samo ako dovoljno puta to isto ponovi...


Vladan Milanko, ceo tekst može se naći na sajtu Nove srpske političke misli


1 comment:

Joca said...

Levica definitivno treba da se preporodi ali ne na Milosevicevoj zaostavstini.
Ona treba da bude nova nada potlacenim,obespravljenim gradjanima ove zemlje koji u "ranom kapitalizmu liberalnog tipa" zive svoje jadne male zivote.